vlog

#VEILIG

De PSV-vlog was de eerste vlog in de C9K vlogreeks van Axians waar de nieuwe vlogger Jan-Lo (Solutions Architect Axians) in naar voren komt, en hoe! Als je het ons vraagt wist Jan-Lo met zijn vlogtalent deze video tot een flink succes te maken! We mochten voor deze vlog verzamelen op het trainingscomplex van PSV: De Herdgang. Op het trainingsveld stonden maarliefst vijf spelers van PSV op ons te wachten: Bart Ramselaar, Joshua Brenet, Steven Bergwijn, Mauro Júnior en Derrick Luckassen. Zij gingen ons aantonen dat het met de verdediging van de Catalyst 9000 helemaal goed zit. En hoe kan je dat nou beter laten zien dan door penalty’s te nemen met de C9K op het doel!

Penalty’s

Met Jan-Lo op het doel was het geen kunst voor de spelers van PSV om de penalty’s binnen de palen te schieten. Echter toen we de Catalyst 9000 in het doel hadden gehangen leek er niks meer in het net te verdwijnen. Nu snap jij natuurlijk ook wel dat dit allemaal zo lijkt door handig de beelden te monteren. We hebben de spelers de opdracht gegeven om de bal perfect op de C9K te schieten. De heren wilden dit wel buiten de 16 meter doen, zodat het nog een beetje een uitdaging was. Maar zelfs nadat ze de bal tot twee keer toe dichterbij hadden gelegd (tot op de elfmeterstip) is het hen maar twee keer gelukt om de Cat9K te raken. Maar onze vlog bewijst wel dat je met de Catalyst alle aanvallen gemakkelijk tegenhoudt!

WHITEPAPER: Videomarketing, wat is het en wat maakt het zo succesvol?

In de huidige aandachtseconomie is het niet makkelijk om je als bedrijf te onderscheiden van de massa. Promotionele content wordt in alle soorten en maten aan de man gebracht: de consument wordt daardoor steeds selectiever bij het bepalen waar de aandacht op wordt gericht. Steeds meer bedrijven kiezen voor videomarketing om de aandacht van de consument naar zich toe te trekken.

In dit e-book wordt de basis van videomarketing aan je uitgelegd en wordt uiteengezet wat het gebruik van bewegend beeld zo succesvol maakt.

Download