Categorie: vlog
VMware challenge
Na de succesvolle vlogreeks van Axians met in de hoofdrol Erik en Jan-Lo, wilde VMware ook een vlog met Axians opnemen. Na een brainstormsessie kwamen we op het idee om het product AirWatch als onderwerp te gebruiken. De challenge is voor Erik om uit de gevangenis te ontsnappen met niks meer dan een smartphone met de AirWatch app.

Koepelgevangenis
Het grootste deel van deze vlog speelt af in de koepelgevangenis van Arnhem. Dit is echt een super mooie filmlocatie zoals je ook kan zien in de video en in de foto’s op deze portfoliopagina. Tot 2013 is deze locatie gebruikt als echte gevangenis, daarna werd het omgedoopt tot een huis van bewaring waar mensen een (voorlopige) hechtenis aangaan. Twee jaar later werd het complex aangewezen als opvang voor asielzoekers. Sinds juni 2018 zijn er nieuwe eigenaren van het pand. Voorlopig wordt de koepel gebruikt als evenementenlocatie.


WHITEPAPER: Videomarketing, wat is het en wat maakt het zo succesvol?
In de huidige aandachtseconomie is het niet makkelijk om je als bedrijf te onderscheiden van de massa. Promotionele content wordt in alle soorten en maten aan de man gebracht: de consument wordt daardoor steeds selectiever bij het bepalen waar de aandacht op wordt gericht. Steeds meer bedrijven kiezen voor videomarketing om de aandacht van de consument naar zich toe te trekken.
In dit e-book wordt de basis van videomarketing aan je uitgelegd en wordt uiteengezet wat het gebruik van bewegend beeld zo succesvol maakt.
Download#GEENBLOKKADES
Voor de vlogreeks van Axians ter promotie van de Cisco Catalyst 9000 werd aan de vloggers van Axians telkens een challenge gegeven. De challenge van deze video is om aan te tonen dat je met de Catalyst 9000 geen last hebt van blokkades op je netwerk. Hoewel voor de voorgaande vlogs eigenlijk telkens één van de vloggers van Axians de hoofdrol speelde, mochten Erik en Jan-Lo deze challenge met zijn tweeën uitvoeren. Benieuwd of dit dynamische duo hun challenge in deze vlog heeft weten te voltooien? Check hier het resultaat!

Locatie- en conceptverandering
Voor het initiële idee van de ‘geen blokkades vlog’ zouden we afreizen naar Kaatsheuvel om het concept in de Efteling te filmen. Het idee was eigenlijk dat de heren in het pretpark wilden proberen de wachtrijen te omzeilen. Helaas was het vanwege veiligheidsoverwegingen niet mogelijk om de Catalyst 9000 mee te nemen in een van de attracties van het pretpark. Om deze reden is gekozen voor een ander concept, namelijk geblokkeerd worden bij de entreevan een discotheek. Maar natuurlijk niet als je de Cat9K mee hebt!
WHITEPAPER: Videomarketing, wat is het en wat maakt het zo succesvol?
In de huidige aandachtseconomie is het niet makkelijk om je als bedrijf te onderscheiden van de massa. Promotionele content wordt in alle soorten en maten aan de man gebracht: de consument wordt daardoor steeds selectiever bij het bepalen waar de aandacht op wordt gericht. Steeds meer bedrijven kiezen voor videomarketing om de aandacht van de consument naar zich toe te trekken.
In dit e-book wordt de basis van videomarketing aan je uitgelegd en wordt uiteengezet wat het gebruik van bewegend beeld zo succesvol maakt.
Download#VEILIG
De PSV-vlog was de eerste vlog in de C9K vlogreeks van Axians waar de nieuwe vlogger Jan-Lo (Solutions Architect Axians) in naar voren komt, en hoe! Als je het ons vraagt wist Jan-Lo met zijn vlogtalent deze video tot een flink succes te maken! We mochten voor deze vlog verzamelen op het trainingscomplex van PSV: De Herdgang. Op het trainingsveld stonden maarliefst vijf spelers van PSV op ons te wachten: Bart Ramselaar, Joshua Brenet, Steven Bergwijn, Mauro Júnior en Derrick Luckassen. Zij gingen ons aantonen dat het met de verdediging van de Catalyst 9000 helemaal goed zit. En hoe kan je dat nou beter laten zien dan door penalty’s te nemen met de C9K op het doel!

Penalty’s
Met Jan-Lo op het doel was het geen kunst voor de spelers van PSV om de penalty’s binnen de palen te schieten. Echter toen we de Catalyst 9000 in het doel hadden gehangen leek er niks meer in het net te verdwijnen. Nu snap jij natuurlijk ook wel dat dit allemaal zo lijkt door handig de beelden te monteren. We hebben de spelers de opdracht gegeven om de bal perfect op de C9K te schieten. De heren wilden dit wel buiten de 16 meter doen, zodat het nog een beetje een uitdaging was. Maar zelfs nadat ze de bal tot twee keer toe dichterbij hadden gelegd (tot op de elfmeterstip) is het hen maar twee keer gelukt om de Cat9K te raken. Maar onze vlog bewijst wel dat je met de Catalyst alle aanvallen gemakkelijk tegenhoudt!

WHITEPAPER: Videomarketing, wat is het en wat maakt het zo succesvol?
In de huidige aandachtseconomie is het niet makkelijk om je als bedrijf te onderscheiden van de massa. Promotionele content wordt in alle soorten en maten aan de man gebracht: de consument wordt daardoor steeds selectiever bij het bepalen waar de aandacht op wordt gericht. Steeds meer bedrijven kiezen voor videomarketing om de aandacht van de consument naar zich toe te trekken.
In dit e-book wordt de basis van videomarketing aan je uitgelegd en wordt uiteengezet wat het gebruik van bewegend beeld zo succesvol maakt.
Download#SNELHEID
De allereerste vlog van de nieuwe Axians vlogreeks is de snelheidschallenge voor de Catalyst 9000. Harald de Wilde (Cisco) daagde onze vlogger Erik Lenten (CTO Axians) uit om aan de Ferraricoureur uit te leggen hoe snel de Catalyst 9000 van Cisco is. En waar in Nederland kan je nou het best een Ferraricoureur vinden? Juist, op het circuit van Zandvoort! En als je er dan toch bent, dan kan je toch ook even met je eigen auto over het circuit scheuren! Bekijk hier één van de best bekeken vlogs van de Axians & Cisco challenges.

Snelheidsduivel
Als je de vlog gezien hebt, dan weet je natuurlijk dat de Ferrari het eind van de vlog niet helemaal overleefd heeft. Na een rondje of vijf à zes kwam er witte rook uit de Ferrari! Dit was natuurlijk niet gescript, en eigenlijk wilden we nog meer beelden van de Ferrari schieten (vanuit de auto, of met een GoPro op het chassis). Omdat de Ferrari het begaf moesten we improviseren: zo zijn de scenes ontstaan met ‘we smoked the Ferrari’ en Erik die nog een rondje op de fiets aflegt.
WHITEPAPER: Videomarketing, wat is het en wat maakt het zo succesvol?
In de huidige aandachtseconomie is het niet makkelijk om je als bedrijf te onderscheiden van de massa. Promotionele content wordt in alle soorten en maten aan de man gebracht: de consument wordt daardoor steeds selectiever bij het bepalen waar de aandacht op wordt gericht. Steeds meer bedrijven kiezen voor videomarketing om de aandacht van de consument naar zich toe te trekken.
In dit e-book wordt de basis van videomarketing aan je uitgelegd en wordt uiteengezet wat het gebruik van bewegend beeld zo succesvol maakt.
Download